Servicevilkår

Generelle vilkår og betingelser

Denne hjemmeside drives af Hanne Kobenhavn. På hele webstedet henviser udtrykkene "vi", "os", "vores" og "operatør" til Hanne Kobenhavn. Hanne Kobenhavn tilbyder dette websted, herunder alle oplysninger, værktøjer og tjenester, der er tilgængelige fra dette websted til dig, brugeren, under forudsætning af din accept af alle vilkår, betingelser, politikker og meddelelser, der er angivet her.

Ved at gå ind på vores hjemmeside og/eller købe noget fra os, accepterer du vores "Service" og accepterer at være bundet af følgende vilkår og betingelser ("Servicevilkår", "Vilkår"), herunder de yderligere vilkår og betingelser og politikker, der henvises til heri og/eller er tilgængelige via hyperlink. Disse servicevilkår gælder for alle brugere af webstedet, herunder, men ikke begrænset til, brugere, der er browsere, leverandører, kunder, sælgere og/eller indholdsbidragsydere.

Læs venligst disse servicevilkår omhyggeligt, før du går ind på eller bruger vores hjemmeside. Ved at besøge eller bruge nogen del af webstedet accepterer du at være bundet af disse servicevilkår. Hvis du ikke accepterer alle vilkårene i denne aftale, vil du ikke kunne få adgang til webstedet eller bruge nogen tjenester. Hvis disse servicevilkår betragtes som et tilbud, er accepten udtrykkeligt begrænset til disse servicevilkår.

Eventuelle nye funktioner eller værktøjer, der føjes til den nuværende butik, er også underlagt servicevilkårene. Du kan til enhver tid se den seneste version af servicevilkårene på denne side. Vi forbeholder os ret til at opdatere, ændre eller erstatte enhver del af disse servicevilkår ved at offentliggøre opdateringer og/eller ændringer på vores hjemmeside. Det er dit ansvar at tjekke denne side regelmæssigt for ændringer. Din fortsatte brug af eller adgang til webstedet efter offentliggørelse af eventuelle ændringer udgør en accept af disse ændringer.

Vores butik er hostet på Shopify Inc. De giver os den online e-handelsplatform, der gør det muligt for os at sælge vores produkter og tjenester til dig.

Ved at acceptere disse servicevilkår erklærer du, at du som minimum er myndig i den stat eller provins, hvor du bor, eller at du er myndig i den stat eller provins, hvor du bor, og at du har givet os din tilladelse til at lade alle dine mindreårige familiemedlemmer bruge dette websted.

Du må ikke bruge vores produkter til ulovlige eller uautoriserede formål, og du må heller ikke overtræde nogen love i din jurisdiktion (herunder, men ikke begrænset til, love om ophavsret), når du bruger tjenesten.

Du må ikke overføre orme eller vira eller anden kode af destruktiv karakter.

Brud på eller overtrædelse af nogen af vilkårene vil resultere i øjeblikkelig opsigelse af dine tjenester.

Vi forbeholder os ret til at afvise tjenester til enhver tid og af enhver grund.

Du forstår, at dit indhold (undtagen kreditkortdata) kan overføres ukrypteret og kan omfatte (a) overførsler over forskellige netværk; og (b) ændringer for at opfylde og tilpasse sig de tekniske krav til tilsluttende netværk eller enheder. Kreditkortdata vil altid blive krypteret under overførsler over netværk.

Du accepterer ikke at reproducere, duplikere, kopiere, sælge, videresælge eller udnytte nogen del af tjenesten, brug af tjenesten eller adgang til tjenesten eller nogen kontakt på det websted, hvorigennem tjenesten tilbydes, uden udtrykkeligt skriftligt samtykke fra os.

De overskrifter, der bruges i denne aftale, er kun medtaget for nemheds skyld og skal ikke begrænse eller på anden måde påvirke disse vilkår.

ARTIKEL 1 - DEFINITIONER

I disse vilkår og betingelser gælder følgende definitioner:

  • Refleksionsperiode: den periode, inden for hvilken forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret;
  • Forbruger: den fysiske person, der ikke handler under udøvelse af et erhverv eller en virksomhed, og som indgår en fjernsalgsaftale med iværksætteren;
  • Dag: 30-10-2024;
  • Varighedstransaktion: en fjernsalgsaftale vedrørende en række produkter og/eller tjenesteydelser, hvis leverings- og/eller købsforpligtelse er spredt over tid;
  • Holdbar databærer: ethvert middel, der gør det muligt for forbrugeren eller iværksætteren at gemme oplysninger, der er adresseret til ham personligt på en måde, der muliggør fremtidig konsultation og uændret gengivelse af de lagrede oplysninger;
  • Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at ophæve fjernsalgsaftalen inden for fortrydelsesfristen;
  • Iværksætter: den fysiske eller juridiske person, der tilbyder produkter og/eller tjenesteydelser til forbrugere på afstand;
  • Aftale om fjernsalg: en aftale, hvorved der inden for rammerne af et system, der er organiseret af iværksætteren til fjernsalg af produkter og/eller tjenesteydelser, til og med aftalens indgåelse, udelukkende gøres brug af en eller flere teknikker til fjernkommunikation;
  • Teknik til fjernkommunikation: midler, der kan bruges til at indgå en aftale, uden at forbrugeren og iværksætteren er kommet sammen i samme rum på samme tid;
  • Generelle vilkår og betingelser: de nuværende generelle vilkår og betingelser for iværksætteren.

ARTIKEL 2 - IVÆRKSÆTTERENS IDENTITET

  • Virksomhedens navn: Dragon Gate Enterprises Limited
  • Handelskammerets nummer: 77640659
  • Handelsnavn: Dragon Gate Enterprises Limited
  • Kundeservice-mail: hej@hanne-kobenhavn.dk
  • Virksomhedens adresse: ROOM 511, 5/F, MING SANG IND BLDG, 19-21 HING YIP STREET, Kwun Tong, Hong Kong

ARTIKEL 3 - ANVENDELIGHED

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra iværksætteren og for enhver fjernkontrakt og ordre, der er indgået mellem iværksætter og forbruger.

Før fjernkontrakten indgås, vil teksten til disse generelle vilkår og betingelser blive gjort tilgængelig for forbrugeren. Hvis dette ikke er rimeligt muligt, inden fjernaftalen indgås, vil det blive angivet, at de generelle vilkår og betingelser er tilgængelige for inspektion i iværksætterens lokaler, og at de vil blive sendt gratis til forbrugeren så hurtigt som muligt efter anmodning.

Hvis fjernsalgsaftalen indgås elektronisk, uanset det foregående afsnit, og inden fjernsalgsaftalen indgås, kan teksten til disse generelle vilkår og betingelser stilles til rådighed for forbrugeren elektronisk på en sådan måde, at den kan opbevares af forbrugeren på en enkel måde på en holdbar databærer. Hvis dette ikke er rimeligt muligt, vil det, inden fjernsalgsaftalen indgås, blive angivet, hvor de generelle vilkår og betingelser kan inspiceres elektronisk, og at de vil blive sendt elektronisk eller på anden måde gratis på forbrugerens anmodning.

I tilfælde af at specifikke produkt- eller servicevilkår gælder ud over disse generelle vilkår og betingelser, finder andet og tredje afsnit tilsvarende anvendelse, og i tilfælde af modstridende generelle vilkår og betingelser kan forbrugeren altid påberåbe sig den gældende bestemmelse, der er mest fordelagtig for ham.

Hvis en eller flere bestemmelser i disse generelle vilkår på noget tidspunkt er helt eller delvist ugyldige eller annullerede, forbliver aftalen og disse vilkår i øvrigt i kraft, og den pågældende bestemmelse erstattes straks ved gensidig aftale med en bestemmelse, der nærmer sig formålet med den oprindelige så tæt som muligt.

Situationer, der ikke er fastsat i disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes "i ånden" i disse generelle vilkår og betingelser.

Uklarheder om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser skal fortolkes "i ånden" af disse generelle vilkår og betingelser.

ARTIKEL 4 - TILBUDDET

Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt betingelser, vil dette udtrykkeligt fremgå af tilbuddet.

Tilbuddet er uden forpligtelse. Iværksætteren har ret til at ændre og justere tilbuddet.

Tilbuddet indeholder en fuldstændig og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til at muliggøre en korrekt vurdering af tilbuddet af forbrugeren. Hvis iværksætteren bruger billeder, er disse en sandfærdig gengivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Åbenlyse fejl eller åbenlyse fejl i tilbuddet binder ikke iværksætteren.

Alle billeder, specifikationer og data i tilbuddet er vejledende og kan ikke være en grund til kompensation eller opløsning af aftalen.

Billeder af produkter er en sand repræsentation af de tilbudte produkter. Operatøren kan ikke garantere, at de viste farver svarer nøjagtigt til de virkelige farver på produkterne.

Hvert tilbud indeholder sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er knyttet til accept af tilbuddet. Dette vedrører især:

  • prisen, eksklusive fortoldningsomkostninger og importmoms. Disse yderligere omkostninger vil være på kundens regning og risiko. Post- og/eller kurertjenesten anvender den særlige ordning for post- og kurertjenester i forbindelse med import. Denne ordning gælder, hvis varerne importeres til bestemmelseslandet i EU, hvilket er tilfældet i denne sag. Post- og/eller kurertjenesten opkræver momsen (uanset om den opkræves sammen med fortoldningsgebyret eller ej) fra modtageren af varerne;
  • eventuelle forsendelsesomkostninger;
  • den måde, hvorpå kontrakten vil blive indgået, og hvilke handlinger der kræves til dette formål;
  • hvorvidt fortrydelsesretten er gældende eller ej;
  • metoden til betaling, levering og opfyldelse af aftalen;
  • perioden for accept af tilbuddet eller den periode, inden for hvilken den erhvervsdrivende garanterer prisen;
  • niveauet for taksten for fjernkommunikation, hvis omkostningerne ved at bruge teknikken til fjernkommunikation beregnes på et andet grundlag end den almindelige basistakst for det anvendte kommunikationsmiddel;
  • om aftalen arkiveres efter dens indgåelse, og i givet fald hvordan forbrugeren kan få adgang til den;
  • den måde, hvorpå forbrugeren, inden aftalen indgås, kan kontrollere og om ønsket berigtige de data, som han har givet i henhold til aftalen;
  • eventuelle andre sprog end nederlandsk, som aftalen kan indgås på;
  • de adfærdskodekser, som den erhvervsdrivende er underlagt, og den måde, hvorpå forbrugeren kan konsultere disse adfærdskodekser elektronisk, og
  • fjernsalgsaftalens minimumsvarighed i tilfælde af en transaktion af længere varighed.

Valgfrit: tilgængelige størrelser, farver, materialetyper.

ARTIKEL 5 - AFTALEN

Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 indgås aftalen på det tidspunkt, hvor forbrugeren accepterer tilbuddet og opfylder de betingelser, der er fastsat deri.

Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, vil den erhvervsdrivende straks bekræfte modtagelsen af accept af tilbuddet elektronisk. Så længe modtagelsen af denne accept ikke er blevet bekræftet af iværksætteren, kan forbrugeren opløse aftalen.

Hvis aftalen indgås elektronisk, skal iværksætteren træffe passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte den elektroniske overførsel af data og skal sikre et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, vil iværksætteren overholde passende sikkerhedsforanstaltninger.

Iværksætteren kan – inden for juridiske rammer – informere sig om, hvorvidt forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser, såvel som alle de fakta og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af fjernaftalen. Hvis iværksætteren på baggrund af denne undersøgelse har gode grunde til ikke at indgå aftalen, har han ret til at afvise en ordre eller ansøgning eller til at knytte særlige betingelser til implementeringen, mens han giver grunde.

Iværksætteren vil inkludere følgende oplysninger med produktet eller tjenesten til forbrugeren, skriftligt eller på en sådan måde, at det kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på en holdbar databærer:

  1. Besøgsadressen til iværksætterens virksomhed, hvor forbrugeren kan gå med klager;
  2. Betingelserne for og måden, hvorpå forbrugeren kan gøre brug af fortrydelsesretten, eller en klar meddelelse om udelukkelse af fortrydelsesretten;
  3. Oplysninger om garantier og eksisterende eftersalgsservice;
  4. De data, der er inkluderet i artikel 4, stk. 3, i disse vilkår og betingelser, medmindre iværksætteren allerede har givet forbrugeren disse data inden gennemførelsen af aftalen;
  5. Kravene til opsigelse af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år eller er af ubestemt varighed.

I tilfælde af en varighedstransaktion gælder bestemmelsen i det foregående afsnit kun for den første levering.

Enhver aftale indgås under suspensive betingelser om tilstrækkelig tilgængelighed af de relevante produkter.

ARTIKEL 6 - FORTRYDELSESRET

Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at opløse aftalen uden at give grunde i løbet af 14 dage. Denne refleksionsperiode starter dagen efter, at forbrugeren eller en af forbrugeren forudbestemt repræsentant har modtaget produktet og kommunikeret dette til iværksætteren.

I løbet af refleksionsperioden skal forbrugeren håndtere produktet og dets emballage med omhu. Forbrugeren må kun pakke ud eller bruge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han ønsker at beholde produktet. Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, skal han returnere produktet til iværksætteren med alt medfølgende tilbehør og – hvis det er rimeligt muligt – i den oprindelige tilstand og emballage i overensstemmelse med de rimelige og klare instruktioner givet af iværksætteren.

Hvis forbrugeren ønsker at udøve sin fortrydelsesret, skal han give besked til iværksætteren inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet. Forbrugeren skal gøre dette kendt via en skriftlig besked eller e-mail. Når forbrugeren har meddelt sin hensigt om at udøve fortrydelsesretten, skal produktet returneres inden for yderligere 14 dage. Forbrugeren skal kunne dokumentere, at de returnerede varer er afleveret rettidigt, f.eks. ved hjælp af et afsendelsesbevis.

Hvis forbrugeren ikke har meddelt sin hensigt om at udøve fortrydelsesretten eller undlader at returnere produktet til iværksætteren inden for de nævnte perioder, anses købet for endeligt.

ARTIKEL 7 - OMKOSTNINGER I TILFÆLDE AF TILBAGETRÆKNING

Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, skal omkostningerne ved returnering af produkterne bæres af forbrugeren.

Hvis forbrugeren har betalt et beløb, refunderer iværksætteren dette beløb så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage efter modtagelsen af varerne eller efter, at der er fremlagt afgørende bevis for fuldstændig returnering.

ARTIKEL 8 - UDELUKKELSE AF FORTRYDELSESRET

Den erhvervsdrivende kan udelukke forbrugerens fortrydelsesret for produkter, som beskrevet i stk. 2 og 3. Udelukkelsen af fortrydelsesretten er kun gyldig, hvis den erhvervsdrivende tydeligt har angivet dette i tilbuddet eller senest i god tid inden aftalens indgåelse.

Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for produkter:

  • Der er fremstillet af iværksætteren efter forbrugerens specifikationer;
  • Der er klart personlige i naturen;
  • Der ikke kan returneres på grund af deres natur;
  • Som hurtigt forringes eller ældes;
  • Hvis prisen er underlagt udsving på det finansielle marked, uden for iværksætterens kontrol;
  • For individuelle aviser og magasiner;
  • For lyd- og videooptagelser og computersoftware, hvor forseglingen er brudt af forbrugeren;
  • For hygiejneprodukter, hvor forseglingen er brudt.

Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for tjenester:

  • Vedrørende indkvartering, transport, restaurationsvirksomhed eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller i en bestemt periode;
  • Hvis levering er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke inden for fortrydelsesperioden;
  • Vedrørende væddemål og lotterier.

ARTIKEL 9 - PRISEN

Jeg forbeholder mig ret til at ændre priserne på de tilbudte produkter og/eller tjenester inden for den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, herunder som følge af ændringer i momssatserne.

I modsætning til det foregående afsnit kan iværksætteren tilbyde produkter eller tjenester med priser, der er bundet til udsving på det finansielle marked, og som iværksætteren ikke har kontrol over, med variable priser. Denne forbindelse til udsving og det faktum, at alle nævnte priser er vejledende, vil blive nævnt i tilbuddet.

Prisstigninger inden for 3 måneder efter kontraktens indgåelse er kun tilladt, hvis de skyldes lovbestemmelser eller andre bestemmelser.

Prisstigninger fra 3 måneder efter aftalens indgåelse er kun tilladt, hvis iværksætteren har fastsat det, og:

  • De skyldes lovbestemmelser eller andre bestemmelser; eller
  • Forbrugeren har ret til at opsige aftalen den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.

I henhold til § 5, stk. 1, i omsætningsafgiftsloven fra 1968 finder leveringsstedet sted i det land, hvor transporten påbegyndes. I dette tilfælde foregår leveringen uden for EU. Herefter opkræver post- eller kurertjenesten importmoms eller fortoldningsafgifter fra kunden. Derfor opkræves der ikke moms af iværksætteren.

Alle priser er med forbehold for trykfejl. Vi påtager os intet ansvar for konsekvenserne af tryk- og satsfejl. I tilfælde af sådanne fejl er iværksætteren ikke forpligtet til at levere produktet til den fejlagtige pris.

ARTIKEL 10 - OVERENSSTEMMELSE OG GARANTI

Den erhvervsdrivende garanterer, at produkterne og/eller tjenesterne lever op til kontrakten, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, de rimelige krav til funktionalitet og/eller anvendelighed samt gældende lov- og regeringsbestemmelser på kontraktens indgåelsestidspunkt. Hvis det er aftalt, garanterer den erhvervsdrivende også, at produktet er egnet til andet end normal brug.

En garanti givet af den erhvervsdrivende, producenten eller importøren påvirker ikke de juridiske rettigheder og krav, som forbrugeren kan gøre gældende over for den erhvervsdrivende på baggrund af aftalen.

Eventuelle defekte eller forkert leverede produkter skal rapporteres skriftligt til iværksætteren inden for 14 dage efter levering. Returnering af produkterne skal ske i den originale emballage og i ny stand.

Iværksætterens garantiperiode svarer til producentens garantiperiode. Iværksætteren er dog aldrig ansvarlig for produkternes ultimative egnethed til forbrugerens specifikke anvendelse eller for rådgivning vedrørende brugen heraf.

Garantien gælder ikke, hvis:

  • Forbrugeren selv har repareret og/eller modificeret de leverede produkter, eller har fået dem repareret og/eller modificeret af tredjeparter;
  • Produkterne er blevet udsat for unormale forhold eller behandlet skødesløst eller i strid med iværksætterens og/eller emballagens instruktioner;
  • Fejl eller mangler delvist eller helt skyldes forhold, der er pålagt eller skal pålægges af myndigheder med hensyn til materialernes art eller kvalitet.

ARTIKEL 11 - LEVERING OG IMPLEMENTERING

Iværksætteren vil udvise størst mulig omhu ved modtagelse og behandling af produktordrer.

Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har oplyst.

Med forbehold af bestemmelserne i artikel 4 vil virksomheden udføre accepterede ordrer med passende hastighed, men senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har aftalt en længere leveringsperiode. Hvis levering forsinkes, eller hvis en ordre ikke kan eller kun kan udføres delvist, vil forbrugeren blive informeret herom senest 30 dage efter ordren er afgivet. I så fald har forbrugeren ret til at ophæve aftalen uden omkostninger og til eventuel erstatning.

I tilfælde af aftalens opløsning i overensstemmelse med ovenstående afsnit refunderer iværksætteren det beløb, som forbrugeren har betalt, så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage efter aftalens opløsning.

Hvis levering af et bestilt produkt viser sig umuligt, vil iværksætteren bestræbe sig på at levere en erstatningsvare. Ved levering vil det tydeligt fremgå, at der leveres en erstatningsvare. For erstatningsvarer kan fortrydelsesretten ikke udelukkes. Omkostningerne ved eventuel returnering bæres af iværksætteren.

Risikoen for skade og/eller tab af produkter overgår til forbrugeren, når varerne leveres til forbrugeren eller en forudbestemt og oplyst repræsentant, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

ARTIKEL 12 - VARIGHEDSTRANSAKTIONER: VARIGHED, OPSIGELSE OG FORLÆNGELSE

Opsigelse
Forbrugeren kan til enhver tid opsige en tidsubegrænset aftale om regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester, under hensyntagen til de aftalte opsigelsesregler og en maksimal opsigelsesperiode på en måned.

Forbrugeren kan opsige en tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester ved udløbet af den tidsbegrænsede periode, forudsat de aftalte opsigelsesregler overholdes, og opsigelsesperioden ikke overstiger en måned.

Forbrugere kan opsige de ovennævnte aftaler:

  • Til enhver tid uden at være bundet til et bestemt tidspunkt eller en bestemt periode;
  • På samme måde, som de er indgået;
  • Med den samme opsigelsesperiode, som iværksætteren har fastsat.

Forlængelse
En tidsbegrænset kontrakt om regelmæssig levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenester kan ikke stiltiende forlænges eller fornyes for en bestemt periode.

Uanset ovenstående kan en tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af daglige eller ugentlige aviser og magasiner stiltiende forlænges med en periode på højst tre måneder, forudsat at forbrugeren kan opsige den forlængede aftale med et varsel på højst en måned.

En tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af varer eller tjenester kan kun stiltiende forlænges på ubestemt tid, hvis forbrugeren til enhver tid kan opsige aftalen med et varsel, der ikke overstiger en måned, og hvis aftalen omfatter regelmæssig, men mindre end én gang om måneden, levering af dagblade og ugeblade med et varsel, der ikke overstiger tre måneder.

En tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af dag- eller ugeblade og magasiner som prøve- eller introduktionsabonnement fornyes ikke stiltiende og ophører automatisk ved udløbet af prøveperioden.

Varighed
Hvis en aftale varer mere end et år, kan forbrugeren efter et års varighed til enhver tid opsige aftalen med et varsel på op til en måned, medmindre rimelighed og billighed taler imod en tidlig opsigelse.

ARTIKEL 13 - BETALING

Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som forbrugeren skylder, betales inden for 7 arbejdsdage efter starten af refleksionsperioden, jf. artikel 6, stk. 1. For aftaler om levering af tjenester begynder denne periode, efter forbrugeren har modtaget bekræftelse af aftalen.

Forbrugeren skal straks meddele eventuelle unøjagtigheder i de betalingsoplysninger, der er givet til iværksætteren.

Ved manglende betaling forbeholder iværksætteren sig ret til, inden for gældende juridiske rammer, at opkræve de rimelige omkostninger, som er meddelt på forhånd til forbrugeren.

ARTIKEL 14 - KLAGEPROCEDURE

Klage over aftalens gennemførelse skal indgives til iværksætteren inden for 7 dage, med en fuldstændig og tydelig beskrivelse af manglerne, efter forbrugeren har konstateret disse.

Klager indsendt til iværksætteren besvares inden for 14 dage fra modtagelsen. Hvis en klage kræver længere behandlingstid, vil iværksætteren inden for 14 dage underrette forbrugeren om modtagelsen samt den forventede tid for et detaljeret svar.

Hvis klagen ikke kan løses ved fælles aftale, vil en tvist blive underlagt en tvistbilæggelsesprocedure.

En klage ophæver ikke iværksætterens forpligtelser, medmindre andet skriftligt er angivet.

Hvis en klage anerkendes som gyldig af iværksætteren, vil denne efter eget skøn enten udskifte eller reparere de leverede produkter uden beregning.

ARTIKEL 15 - TVISTER

For aftaler mellem iværksætteren og forbrugeren, som disse generelle betingelser gælder for, er udelukkende hollandsk lov gældende, selv hvis forbrugeren er bosiddende i udlandet.

ARTIKEL 16 - PERSONLIGE OPLYSNINGER

Indsendelse af personlige oplysninger via butikken er underlagt vores fortrolighedspolitik. For yderligere information se vores privatlivspolitik.

ARTIKEL 17 - FEJL, UNØJAGTIGHEDER OG UDELADELSER

Fra tid til anden kan oplysninger på vores websted eller i tjenesten indeholde typografiske fejl, unøjagtigheder eller udeladelser, som vedrører produktbeskrivelser, priser, kampagner, tilbud, forsendelsesomkostninger, transittider og tilgængelighed. Vi forbeholder os ret til at rette sådanne fejl, unøjagtigheder eller udeladelser samt at ændre eller opdatere oplysninger eller annullere ordrer, hvis de er ukorrekte til enhver tid uden varsel (herunder efter afgivelsen af en ordre).

Vi er ikke forpligtede til at opdatere, ændre eller præcisere oplysninger i tjenesten eller på et relateret websted, herunder, men ikke begrænset til, prisoplysninger, medmindre det kræves ved lov. Ingen specificeret opdaterings- eller fornyelsesdato må anvendes for at indikere, at oplysninger er blevet ændret eller opdateret.

ARTIKEL 18 - ÆNDRINGER AF SERVICEVILKÅRENE

Du kan til enhver tid se den seneste version af servicevilkårene på denne side.

Vi forbeholder os ret til efter eget skøn at opdatere, ændre eller erstatte enhver del af disse servicevilkår ved at offentliggøre opdateringer og ændringer på vores hjemmeside.

Det er dit ansvar at regelmæssigt tjekke vores hjemmeside for ændringer. Din fortsatte brug af eller adgang til vores websted eller tjenesten efter offentliggørelsen af ændringer udgør accept af disse ændringer.

ARTIKEL 19 - CESOP

På grund af de fra 2024 indførte og skærpede foranstaltninger vedrørende "Ændring af lov om omsætningsafgift 1968 (Wet implementatie Richtlijn betalingsdienstaanbieders)" og dermed implementeringen af Central Electronic System of Payment Information (CESOP), kan betalingstjenesteudbydere registrere data i det europæiske CESOP-system.

30 dages pengene-tilbage-garanti

Hos Rokide Shop kan du handle med ro i sindet takket være vores 30 dages pengene-tilbage-garanti. Du skal blot returnere dine varer inden for 30 dage.

GRATIS FRAGT

Vi tilbyder kun gratis forsendelse i dag.

24/7 KUNDESERVICE

Hvis du har spørgsmål, feedback eller bekymringer om din ordre, skal du ikke bekymre dig! Vores kundeserviceteam er her for at hjælpe dig.

SIKKER BETALING

Dine betalingsoplysninger behandles sikkert.